SKKT

Archiwum   2011 - 2012

ROK 2013/2014

XIII  Powiatowy Rajd Młodzieży Gimnazjalnej o Puchar Wójta Gminy Stryszawa – my też tam byliśmy!

W tym roku naszą szkołę reprezentowała klasa IId. Miało to miejsce 3 czerwca. Była to szczególna wyprawa. Całą trasę  - z Targoszowa na Leskowiec, do schroniska na Groniu Jana Pawła II i do Tarnawy Górnej, przebyliśmy w strugach deszczu. To jednak nie przeszkodziło sześcioosobowej drużynie w rywalizacji z pozostałymi 11 grupami.  Dominika, Joanna, Szymon G., Damian, Piotrek i Szymon Sz. na 5 stacjach odpowiadali na pytania dotyczące edukacji regionalnej, religijnej, europejskiej, przyrodniczej i geograficznej. Pokazali też swoje umiejętności udzielania pierwszej pomocy. Możemy być z nich dumni , bo na 25 możliwych punktów, zdobyli 21 (najlepszy wynik, to 24 punkty).Pewnie trudno w to uwierzyć, ale wszystkim podobała się ta wycieczka. Wróciliśmy „nieco” przemoczeni, wybrudzeni błotem, ale w bardzo dobrych humorach i z miłymi wspomnieniami. Przekonaliśmy się, że możemy na sobie polegać i dobrze razem się bawić . Za rok też chcielibyśmy wziąć udział w tym rajdzie. Już opracowaliśmy strategię na osiągnięcie jeszcze lepszego wyniku. Dziękujemy pani Dyrektor za opłacenie przejazdu autokarem. Zachęcamy do obejrzenia zdjęć.

XIII Powiatowy Rajd Młodzieży Gimnazjalnej o Puchar Wójta Gminy Stryszawa 03062014

Po wycieczce w TATRY, która odbyła się 22 i 23 września 2011r. zostały już tylko wspomnienia . Przebywanie w górach daje dużo satysfakcji, ale także uczy pokory. Mimo, że po górskiej wędrówce bolały nogi, wszyscy wróciliśmy pełni cudownych wrażeń. Cieszymy się także z tego, że nasi uczniowie zachowali się tak jak na wychowanków Gimnazjum noszącego imię Jana Pawła II przystało, za co usłyszeliśmy słowa uznania i pochwały od pracowników schroniska na Kalatówkach. Dziękujemy SU „WABIK” za wsparcie finansowe!

Z przewodnikiem po Dolinie Kościeliskiej.

Przy bacówce, po oscypki                           Coraz wyżej!

Czas na odpoczynek                         W Jaskini Mroźnej.

Nie wszystkim jest zimno!                       Wreszcie z górki.

Na polanie Kalatówki.                       I znów wędrujemy!

Pustelnia św. Alberta.             Cmentarz Na Pęksowym Brzysku.